سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سهامداران پردیسبان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 279546
کل یادداشتها ها : 282

روزشمار محرم عاشورا
1 2 3 4 >
نوشته شده در تاریخ 94/2/30 ساعت 3:53 ع توسط احسانی


برخی شایعات و شنیده ها حاکی از احتمال

آزادی دهقان نیری مسئول دفتر پردیسبان مشهد به قید وثیقه حکایت دارد.

با آزادی این فرد سهامداران مشهدی  منتظر بازخرید مابقی پرداختی سهام خود خواهند بود



  



نوشته شده در تاریخ 94/2/28 ساعت 12:13 ع توسط احسانی


شروع تبلیغات پدیده در کشورهای عربی جهت جذب سرمایه گذار خارجی

زمزمه های شروع تبلیغات داخلی

سختگیری های جدی در انتقال سهام

همه این موراد سبب گردیده سهام در بازار آزاد دارای کف حمایتی باشد و از سقوط قیمت توسط دلالها جلوگیری به عمل آید



  



نوشته شده در تاریخ 94/2/27 ساعت 5:17 ع توسط احسانی



      • شرکت پردیسبان در حالی اطلاعیه شرایط و قیمت خرید 36 میلیون تومانی املاک آبیک خود را برای غیر سهامداران در خروجی وب سایتش قرارداد که هنوز سهامداران زیادی با خرید این املاک با قیمت 27 میلیون تومان مخالف اند.

      • شرکت پردیسبان در حالی اطلاعیه شرایط و قیمت خرید 36 میلیون تومانی املاک آبیک خود را برای غیر سهامداران در خروجی وب سایتش قرارداد که هنوز سهامداران زیادی با خرید این املاک با قیمت 27 میلیون تومان مخالف اند.

        به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، پردیسبانی ها در این اطلاعیه مدعی شدند قیمت هر مترمربع پروژه آبیک توسط کارشناسان رسمی 36 میلیون تومان برآورد شده است و حاضر به فروش اقساطی آن با شرایط 16 میلیون و 200 هزار تومان به صورت نقدی و اقساط 60 ماهه به مجموع 19 میلیون و 800 هزار تومان اند.

        پردیسبان در ادامه اطلاعیه خود آورده که حاضر است این املاک را 60 ماهه با مبلغ 600 هزار تومان اجاره کند و این بدان معناست که هر کس می تواند با سرمایه گذاری 16 میلیون و 200 هزار تومانی خود سود 270 هزار تومانی ببرد و در پایان 5 سال، زمینی را که با قیمت 16 میلیون و 200 هزار تومان خریده است را به قیمت 100 میلیون تومان به پردیسبان بفروشد!
        پردیسبانی ها به این اکتفا نکردند و مدعی شدند هر ماه به قید قرعه یک نفر از خریداران از پرداخت اقساط معاف می شود و سود ماهیانه 600 هزار تومان را دریافت خواهد کرد. این شرایط برای خریدار فوت شده نیز وجود دارد. بدین صورت که اگر خریداری فوت کند ورثه وی سود 600 هزار تومانی دریافت خواهند کرد و از پرداخت اقساط معاف خواهند بود.

        اما این اعلام بازخوردهای متفاوتی در میان سهامداران داشت. دانیال ایوب نژاد نماینده سهامداران پردیسبان در این باره به خبرنگار ما گفت: به نظر می آید املاک ذکر شده دارای این ارزش نیست و ادعای شرکت پردیسبان اینگونه است که با برند سازی و اتمام پروژه قیمت املاک به این میزان خواهد رسید.

        وی افزود: تصور مسوولان پردیسبان اینگونه است که قیمت املاک را با اشانتیون ها و پاخور بالا به این میزان خواهند رساند.
        این نماینده سهامداران می افزاید: به نظر من املاک در حال حاضر 27 میلیون ارزش ندارد و سوال سهامداران نیز این است که اگر به این قیمت نرسد تکلیف ما چیست؟

        من به سهامدارانی که با من تماس می گیرند می گویم آخر خرداد ماه از پروژه دیدن کنید قیمت ها را بررسی کنید و در صورتی که به نظرتان ارزش داشت معاوضه کنید.

        علی لعلی، دیگر سهامدار پردیسبان اما این وضعیت را مثبت ارزیابی می کند و می گوید: وضعیت اعلام شده پردیسبان بسیار خوب است و افراد مختلف میتوانند با خرید این املاک، علاوه بر سود 6 برابری طی 5 سال، از سود ماهیانه نیز بهرمند گردند. این در حالی است که خرید املاک در پردیسبان شبیه به بیمه عمر است و ورثه از پرداخت اقساط معاف اند.

        لعلی ادامه می دهد: شب گذشته با مدیرعامل پردیسبان صحبت کردم و قناعتی در این باره گفت حاضر اند به خریداران ضمانت خرید 100 میلیون تومانی در 5 سال آینده بدهند.


  



نوشته شده در تاریخ 94/2/27 ساعت 11:32 ص توسط احسانی


اطلاعیه فروش واحد های تجاری

نرخ فروش هر یک متر مربع واحد های تجاری 36 میلیون تومان

مبلغ نقد اولیه 16.200.000 تومان

مبلغ اقساط 60 ماهه 19.800.000 تومان بصورت ماهیانه 330.000 تومان

از تاریخ 94/4/30 خود شرکت برای 60 ماه واحد را اجاره می کند با مبلغ ماهیانه 600.000  تومان

 که مبلغ 330.000 تومان بجای اقساط برداشت می گردد و الباقی در پایان هرماه 270.000 تومان به مالک پرداخت می گردد

بعد از 60 ماه خود شرکت هریک متر واحد تجاری را حداقل 100 میلیون تومان خریداری می کند و چنانچه ارزش یک متر تجاری بعد از 60 ماه بیش از 100 میلیون تومان باشد که قطعا اضافه تر می باشد ارزش اضافه متعلق به خریدار است

بعد از 60 ماه قرار داد اجاره با توافق طرفین و نرخ روز تمدید می گردد

هریک ماه به قید قرعه یک نفر از خریداران از پرداخت اقساط معاف می گردد و ماهیانه 600.000 تومان را دریافت می دارد

درصورت فوت در طول 60 ماه  خانواده خریدار از پرداخت باقیمانده اقساط معاف می گردد و خانواده وی ماهیانه 600.000تومان را دریافت می دارد

مجموعه این شرایط استثنایی فقط برای مدت محدود می باشد و اعضای خانواده سهامداران در اولویت می باشند

بطور عادی هر ماه مبلغ 1.100.000 تومان به نرخ فروش اضافه می گردد در صورت رونق بیشتر واحد های تجاری و اجرای  بخشهای مختلف  پروژه بدلیل هم افزایی و درآمدزایی بیشتر افزایش نرخ فروش هرمتر مربع تجاری بر حسب مورد بطور جداگانه افزایش می یابد 

فروش واحد تجاری خریداری شده به  دیگران با نرخ روز شرکت  در هر مقطع با رعایت شرایط شرکت آزاد است



  



نوشته شده در تاریخ 94/2/23 ساعت 1:13 ع توسط احسانی


اطلاعیه شرکت پردیسبان ایرانیان

بدین وسیله به اطلاع کلیه سهامداران محترم می رساند عمده ترین دغدغه دبیر محترم شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در گفتگوی حضوری انجام شده است، تعدیل سطح زیربنا و کاهش ظرفیت برد اعلام شد. این درخواست در بهمن ماه 93 توسط مشاور طرح جامع به اطلاع شورای عالی شهرسازی و معماری محترم رسید . همچنین این موضوع از طریق مکاتبه شهرداری محترم با معاونت محترم فنی و عمرانی استانداری ارایه شده و روند اجرایی آن از طریق نماینده محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شورای عالی در حال پیگیری است که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، تبدیل سهام های قبلی به متر مربع  تجاری  با هماهنگی و حضور شهردار و شورای شهر در کمسیون اصل 90 مجلس شورا ی اسلامی درخواست شده بود که این امر در مجتمع تجاری مجاور سایت مجموعه در حال انجام است و انجام این پروسه به دلیل تبدیل سهام خصوصی به ملک تجاری بعنوان سرمایه گذاری پایدار و درآمد زایی مستمر و قانونمند برای سهامداران گرامی قبلی که مالکان فعلی و آینده واحد های تجاری و درآمد زا محسوب می گردند.

همچنین به اطلاع عموم سهامداران می رساند با توجه به نیاز مردم به رفاه بیشتر و توسعه صنعت گردشگری، اجرای پروژه اولیه در سطح ملی و یا تعدیل شده آن  در سطح استان و یا شهرستان به دلیل مکان یابی مناسب آن و  اخذ تاییدیه های تمامی مراجع استانی بویژه شورای توسعه و برنامه ریزی استان، با رعایت ملاحظات محیطی و اجتماعی ، دارای توجیه اقتصادی و مالی می باشد  و مدیران شرکت تا پای جان، نسبت به تحقق قانونمند این مجموعه و افزایش اشتغال زایی و ارتقای رفاه مردم عزیز کشورمان،  پیگیر ی های لازم قانونی را دنبال می کنند.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ