سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سهامداران پردیسبان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 279587
کل یادداشتها ها : 282

روزشمار محرم عاشورا
نوشته شده در تاریخ 94/2/23 ساعت 1:13 ع توسط احسانی


اطلاعیه شرکت پردیسبان ایرانیان

بدین وسیله به اطلاع کلیه سهامداران محترم می رساند عمده ترین دغدغه دبیر محترم شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در گفتگوی حضوری انجام شده است، تعدیل سطح زیربنا و کاهش ظرفیت برد اعلام شد. این درخواست در بهمن ماه 93 توسط مشاور طرح جامع به اطلاع شورای عالی شهرسازی و معماری محترم رسید . همچنین این موضوع از طریق مکاتبه شهرداری محترم با معاونت محترم فنی و عمرانی استانداری ارایه شده و روند اجرایی آن از طریق نماینده محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شورای عالی در حال پیگیری است که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، تبدیل سهام های قبلی به متر مربع  تجاری  با هماهنگی و حضور شهردار و شورای شهر در کمسیون اصل 90 مجلس شورا ی اسلامی درخواست شده بود که این امر در مجتمع تجاری مجاور سایت مجموعه در حال انجام است و انجام این پروسه به دلیل تبدیل سهام خصوصی به ملک تجاری بعنوان سرمایه گذاری پایدار و درآمد زایی مستمر و قانونمند برای سهامداران گرامی قبلی که مالکان فعلی و آینده واحد های تجاری و درآمد زا محسوب می گردند.

همچنین به اطلاع عموم سهامداران می رساند با توجه به نیاز مردم به رفاه بیشتر و توسعه صنعت گردشگری، اجرای پروژه اولیه در سطح ملی و یا تعدیل شده آن  در سطح استان و یا شهرستان به دلیل مکان یابی مناسب آن و  اخذ تاییدیه های تمامی مراجع استانی بویژه شورای توسعه و برنامه ریزی استان، با رعایت ملاحظات محیطی و اجتماعی ، دارای توجیه اقتصادی و مالی می باشد  و مدیران شرکت تا پای جان، نسبت به تحقق قانونمند این مجموعه و افزایش اشتغال زایی و ارتقای رفاه مردم عزیز کشورمان،  پیگیر ی های لازم قانونی را دنبال می کنند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ