سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سهامداران پردیسبان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 279549
کل یادداشتها ها : 282

روزشمار محرم عاشورا
نوشته شده در تاریخ 93/10/30 ساعت 9:20 ع توسط احسانی


جناب آقای محمدی نماینده محترم قزوین و آبیک


ما سهامداران پردیسبان نگرانیم...


دوستان با تماس با دفاتر نماینده قزوین و آبیک و ابراز نگرانیاتون به ایشون مطمئن باشید همه این قضایا ختم به خیر میشود

ایشون در حال حاضر بهترین فردی هستند که میتونند به ما کمک کنند

چون آقای محمدی هم نماینده قزوین و آبیک هستند هم کاملا در جریان پروژه و مدیرانشون هستند و هم ازشون حمایت میکردند و از همه مهمتر نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی هستند و بنظر من در شرایط کنونی بهترین فردی هستند که میتونند به سهامدارا کمک کنند (تلفن های دفاترشون هم توسایت شخصیشون هست)

 

دفتر تهران :

میدان بهارستان-مجلس شورای اسلامی - طبقه ی پنجم -اتاق 530
021-33524003
021-33121611
1157612811

الوند :

ابتدای خیابان 10 متری امام خمینی (ره) -پاساژ پارسیان - طبقه ی چهارم - واحد 15
0282-2234415
3431713541

آبیک :

شهرک قدس- درب غربی - میدان یکم قدس - طبقه ی اول - واحد جنوبی
0282-2897815-6
3441311965

 

قزوین :

خیابان شهداء-جنب مسجد شیخ السلام - دفتر ارتباط مردمی حاج داوود محمدی
2248600-3
2248602
3418618654
info@davoodmohammadi.net


  



نوشته شده در تاریخ 93/10/30 ساعت 2:33 ع توسط احسانی



نماینده مردم قزوین در اسفند ماه سال گذشته درمجلس مطرح کرده بود:92/12/17

                 سرمایه‌گذاران پردیس‌بان آبیک مشکل حاشیه‌ای ندارند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاران پردیس‌بان که در شهرستان آبیک اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند، مشکل انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذاران پردیس‌بان آبیک مشکل حاشیه‌ای ندارند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، داوود محمدی ظهر امروز در همایش شوراهای بخش مرکزی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای نظارتی استان قزوین، سرمایه‌گذاران پردیس‌بان که در شهرستان آبیک اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند، مشکل انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.

وی افزود: فعالیت‌های سرمایه‌گذاران پردیس‌بان شهرستان آبیک، فعالیت‌های سالمی بوده و مشکل کلاهبرداری، انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.

 

سهامداران پردیسبان ازآقای محمدی انتظار دارند با یک مصاحبه استرس های این روزهای سهامداران را کاهش دهند

 - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921217001184#sthash.4DNGVOFI.dpuf



  



نوشته شده در تاریخ 93/10/29 ساعت 11:27 ع توسط احسانی


نماینده محترم قزوین،آبیک و البرز

جناب آقای داود محمدی

 

موضوع: درخواست رسیدگی به تخلفات شرکت پردیسبان در کمیسیون اصل نودمجلس شورای اسلامی

 

سلام علیکم

احتراما جمعی از سرمایه گذاران و سهامداران پردیسبان پیرو اتفاقات اخیر در مورد شرکت های غیر بورسی و تخلفات شرکت سرمایه گذاری پردیسبان ایرانیان  از جنابعالی خواستار رسیدگی سریع،قاطع و شفاف به این موضوع را در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی داریم:

از آنجایی که شما ازحامیان شرکت پردیسبان بودید و درمصاحبه ای در مورخ 17/12/1392 اعلام فرمودید که شرکت پردیسبان مشکل حاشیه ای و کلاهبرداری ندارد(خبرگزاری فارس) و این امر سبب شد عده کثیری از مردم به پشتوانه حرف شما با خیال راحت اقدام به خرید سهام نمایند و حال با سکوت شما در قبال شرکت مواجه هستند و همچنین با رفتارهای ناشایست مدیران شرکت روبرو هستند.

برخی از تخلفات شرکت پردیسبان:

1- افزایش بادکنکی قیمت سهام از 1 به 55 بدون اینکه کوچکترین پیشرفتی در پروژه مشاهده گردد. لازم بذکر است مسئولین شرکت به خریداران می گفتند که قیمت سهام توسط کارشناسان دادگستری تعیین میگردد.

 2- فروش سهام و تبلیغات جهت ساخت برج بین المللی کاسپین درشهرستان آبیک در حالی که این برج از مراجع ذیصلاح مجوز نداشته است:

این شرکت ادعا میکند که موضوع ساخت برج کاسپین  در جلسات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قزوین مطرح شد و در نهایت در مورخ 23/5/1392 به تایید شورای مذکور رسید. سپس برای بررسی نهایی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین ارایه شد که پس از بررسی های بسیار در مدت حدود 10 ماه در جلسه مورخ  18-3- 93 نیز به تصویب رسید.

در ماده  3 آیین نامه اجرایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوبه سال 1389، وظایف شورا با رعایت قانون پرداخته شده است که "بررسی و تأیید برنامه‌های توسعه استان شامل جهت‌گیری‌های توسعه بلندمدت استان، در چارچوب نظام برنامه‌ریزی کشور و در راستای جهت‌گیری آمایش سرزمین"، "بررسی و تصویب برنامه‌های میان مدت توسعه استان و شهرستان شامل هدفها، سیاست‌ها و خط‌ مشی‌های توسعه استان و نظارت بر آنها" و"بررسی راههای تجهیز و جذب پس‌اندازهای بخش غیردولتی و نیز توسعه مشارکتهای مردمی در امور استان از ان جمله اند..

 

این درحالی است که مقیاس این پروژه در سطح استانی نبوده است که شورای برنامه ریزی استان صلاحیت تصویب آن را دارا نمی باشد و ارجاع آن جهت تصویب نهایی باید به شورای عالی باشد که این امر صورت نگرفته است و شرکت پردیسبان از مهرماه1392 با تبلیغات گسترده و با حمایت های برخی مسئولین اقدام به جذب سرمایه گذار از طریق فروش سهام نموده است. و در این مدت فقط مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قزوین را دارا بوده است.

 

حال ذکر چند نکته حائز اهمیت است:

 

2-1-شرکت بدون اخذ مجوز ار مراجع ذیصلاح اقدام بفروش سهام نموده است و این تخلف می باشد

 

2-2- صداو سیما بدون توجه به مجوز های این شرکت اقدام به پخش آگهی آن می نموده که این خود یک تخلف است چرا که مردم به رسانه ملی اعتماد دارند و بر این باورند مسئولین صداو سیما آگهی شرکتهایی را پخش مینماید که تاییدیه های لازم را از مراجع مربوطه دارا می باشند.

 

2-3-شورای برنامه ریزی استان در مورد پروژه ای مجوز صادره کرده که در حیطه وظایف آن شورا نبوده وصلاحیت رسیدگی به آن را نداشته و  مصوبه این شورا باید به شورای عالی ارجاع داده می شد و تایید شورای عالی را میگرفت که استانداری قزوین با ارائه مجوز و اجازه فعالیت این شرکت و فروش سهام و عدم نظارت بر نحوه فعالیت این شرکت در استان سبب بروز مشکلات برای سهامداران شده است.لازم به ذکر است که شرکت در مدت فعالیت خود از مهر 1392 فقط مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قزوین را دارابوده و حتی مصوبه شورای برنامه ریزی را نداشته و این امر تخلف بارز مسئولین استانداری قزوین می باشد

 

2-4-شورای عالی معماری و شهرسازی پس از گذشت قریب به یکسال از تبلیغات وسیع این پروژه در سطح کشور و رسانه ملی اقدام به توقف پروژه و اعلام گرفتن مجوز به شرکت کردند

حال این سوال مطرح است که مسئولین شورای عالی از تبلیغات وسیع این شرکت در مدت این یکسال فعالیت بیخبر بودند!؟ مطمئنا اینطور نیست و این شورا باید پاسخگو باشد چرا از سال 1392 که شرکت بطور وسیع در حال تبلیغات بوده است از شرکت درخواست اخذ مجوز ننموده و در اردیبهشت ماه 1392 دستور توقف پروژه را صادر نمودند؟ تعلل شورای عالی در توقف پروژه سبب بروز برخی مشکلات فعلی سهامداران می باشد.

3- عدم ارائه گزارش های شفاف از سوی هیئت مدیره به سهامداران و عدم برگزاری مجمع عمومی طی یکسال گذشته و در قبال آن ارائه خبرها و گزارشات فریبکارانه به مردم از دیگر تخلفات شرکت پردیسبان می باشد

 

3-1- در چند ماه اخیر شرکت پردیسبان با خرید یک سوله مخروبه از شهرداری آبیک در ابتدای ورودی شهر آبیک ، در سایت خود از آن به هایپر مارکتی بزرگ یاد می کند و افتتاح آن را 10 روز دیگر اعلام مینماید، اما پس از 10 روز سهامداران متوجه میشوند که هایپر مارکتی در کار نبوده است.

 

3-2- از مهر 1392 تا اردیبهشت 1393 که پروژه متوقف گردید با وجود فروش سهام و جذب نقدینگی و افزایش قیمت سهام ،در محل پروژه در آبیک شاهد این هستیم که شرکت از ساختن یک ساختمان 3 طبقه اداری جهت اسقرار مهندسان عاجز بوده و حتی اقدام به محوطه سازی نکرده است این در حالی است که سهام طی این مدت 55 برابر گردیده است و مسئولین هیچگونه پاسخی در قبال این افزایش قیمت بادکنکی ندارند.

 

3-3-دارایی و املاکی که شرکت در سایت خود از آن به عنوان پروژه یاد میکند عبارت است از یک مجتمع 24واحدی،یک زمین در اطراف رامسر،بازار مبل در غرب تهران مسئله ای که برای سهامداران پیش آمده این است که شرکت با حجم نقدینگی بالایی که از فروش سهام داشته است این نقدینگی را در کجا سرمایه گذاری نموده است و اینکه شرکت از ارائه گزارش مالی و لیست دارایی ها اعم از نقدی و ملکی به سهامداران امتناع می ورزد.

 

4-3- با توجه به تبلیغات شرکت ،سرمایه داران جهت سرمایه گذاری در پروژه برج بین المللی آبیک جذب شده اند نه در ساخت یک مجتمع 24 واحدی این نوع عملکرد شرکت فریبکارانه می باشد .

 

جناب آقای محمدی سهامداران از جنابعالی درخواست دارند طی این هفته با یک مصاحبه نظر خود را اعلام فرمایید و پیگیر حقوق کسانی باشید که به پشتوانه شما اقدام به خرید سهام نموده اند و حال خود و خانواده هایشان دچار استرس و نگرانی این سرمایه گذاری شده اند.و شرکت مذکور حتی از پرداخت اصل مبلغ سرمایه گذاری امتناع می ورزد.

در این بازه زمانی چه کسی پاسخگوی سهامداران نگران است:شما نماینده محترم یا استاندار قزوین یا مسئولین شورای عالی معماری و شهرسازی؟ آیا سرمایه ای که مردم پس انداز چندین سال زحمت کشیدن آنها بوده باید بخاطر عدم نظارتها و عدم هماهنگی های دستگاه ها به باد فنا برود؟

آقای محمدی مردم از طریق تراکت و روزنامه با این شرکت آشنا نشدن بلکه از طریق رسانه ملی به این شرکت اعتماد کردند و این امر پیگیری هر چه بیشتر مسئولین را میطلبد تا حقوق مردم پایمال نشود

اکنون فقط در دادگستری مشهد شعبه ای به این پرونده اختصاص داده شده ولی در تهران هنوز شعبه رسیدگی برای سهامداران مشخص نیست.

والسلام

جمعی از سهامداران شرکت سرمایه گذاری پردیسبان ایرانیان

 

-رونوشت:

دادستانی کل کشور

دادستانی استان تهران

معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه

مجلس شورای اسلامی

دفتر مقام معظم رهبری

دفتر ریاست جمهوری

دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی

استانداری قزوین

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری اکوسنتر

خبرگزاری بورس نیوز

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری تسنیم

جامعه خبری تحلیلی الف

روزنامه خراسان

روزنامه قدس

روزنامه همشهری

شرکت سرمایه گذاری پردیسبان ایرانیان

 

 

 



  



نوشته شده در تاریخ 93/10/29 ساعت 11:26 ع توسط احسانی


این وبلاگ صرفا جهت تجمیع نظرات و اطلاع سهامداران از آخرین وضعیت شرکت سرمایه گذاری پردیسبان می باشد

 

با توجه به اتفاقات اخیر که در مورد شرکت های غیر بورسی به وقوع پیوست.

 

اینچنین جایگاهی در فضای رسانه ای جهت اطلاع سهامداران از اتفاقات جاری در دفاتر مشهد و تهران احساس میشد

امیدواریم با همدلی و همکاری یکدیگر در این وبلاگ بتوانیم از بحران بوجود آمده اخیر گذر نماییم.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ