سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سهامداران پردیسبان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 279538
کل یادداشتها ها : 282

روزشمار محرم عاشورا
1 2 3 4 >
نوشته شده در تاریخ 94/1/31 ساعت 12:10 ع توسط احسانی


وقتی پردیسبان موضوع دریافتی  از دهقان را رسانه ای میکند

قطعا این امر صحت دارد و شرکت نمی تواند در رسانه اینچنین دروغی عنوان کند



قناعتی در مصاحبه اکوسنتر گفت: بازخرید نقدی را از تعهدات دهقان نیری که امروز به دادگاه احضار شده بود خواند و ادامه داد: بازخرید نقدی از تعهدات آقای دهقان نیری است. دادگاه ایشان را ملزم کرد تا به تعهداتشان عمل کند و من مطمئنم اگر آقای دهقان به تعهداتش عمل کند مشکلات برطرف می شود. ما به التفاوت سهام فروخته شده را ایشان باید پرداخت نمایند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت پردیسبان در مورد مبالغ هزینه شده و پول دریافتی گفت: در مجموع 8 میلیارد و 300 میلیون تومان پول از سهامداران دریافت کردیم اما تا بدین لحظه 67 میلیارد تومان پول و ملک به سهامداران تحویل دادیم.



  



نوشته شده در تاریخ 94/1/30 ساعت 10:46 ع توسط احسانی


 

اعمال روز اول رجب


نماز شگفت‌انگیز امشب را از دست ندهید

 

- روزه: روایت شده که حضرت نوح(ع) در این روز به کشتى سوار شد و به کسانى که همراه او بودند امر فرمود روزه بگیرند که هر کس این روز را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال از او دور شود .

-غسل

-زیارت امام حسین(ع): از امام جعفر صادق(ع) روایت شده است که هر کس امام حسین(ع) را در روز اول رجب زیارت کند، خداوند او را بیامرزد.

*اعمال مشترک این ماه

این اعمال که مخصوص روز معینى نیست، بلکه در تمام ماه انجام مى‌شود، بسیار است؛ از جمله:

-در تمام ماه رجب، این دعا را بخواند: «یا مَنْ یَمْلِکُ حَوآئِجَ السّآئِلینَ، ویَعْلَمُ ضَمیرَ الصّامِتینَ، لِکُلِّ مَسْئَلَة، مِنْکَ سَمْعٌ حاضِرٌ وَجَوابٌ عَتیدٌ، اللّـهُمَّ وَمَواعیدُکَ الصّادِقَةُ واَیادیکَ الفاضِلَةُ، وَرَحْمَتُکَ الواسِعَةُ فَاَسْئَلُکَ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّد وَآلِ محمد، واَنْ تَقْضِىَ حَوائِجى لِلدُّنْیا وَالاْخِرَةِ، اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَىْء قَدیرٌ».

-همچنین رسول خدا(ص) فرمودند: هر کس در ماه رجب صد مرتبه بگوید «أَسْتَغْفِرُ اللّهَ الَّذِی لا إلهَ إِلاّ هُوَ، وَحْدَهُ لا شَرِیکَ لَهُ وَأَتُوبُ إِلَیْهِ» و در پایان صدقه‌اى بدهد، خداوند کارش را به رحمت و مغفرت پایان دهد و هر کس 400 مرتبه آن را بگوید فضیلت شهیدان را دارد، همچنین ایشان فرمود: کسى که در ماه رجب هزار مرتبه «لا اِلهَ اِلاَّ اللّه» بگوید، خداوند براى او حسنات فراوانى مى‌نویسد.

در روایتى آمده است: «هر کس در ماه رجب، در وقت صبح، 70 مرتبه و شبانگاه نیز 70 مرتبه بگویداَسْتَغْفِرُ اللّهَ وَأَتُوبُ اِلَیْهِ و پس از آن، دست‌ها را بلند کند و بگوید أَللّهُمَّ اغْفِرْلی وَ تُبْ عَلَىَّ اگر در همان ماه رجب بمیرد، خداوند از او راضى خواهد بود...».

-در طول این ماه هزار مرتبه بگوید «اَسْتَغْفِرُ اللّهَ ذَاالْجَلالِ وَالاْکْرامِ مِنْ جَمیعِ الذُّنُوبِ وَالاْثامِ» تا خداوند رحمان وى را بیامرزد.

-سیّد بن طاووس در «اقبال» فضیلت فراوانى براى خواندن سوره «توحید» در ماه رجب نقل کرده است.از جمله از رسول خدا(ص) روایت کرده است که هر کس با نیت پاک در ماه رجب، 10 هزار مرتبه سوره «توحید» را بخواند، وارد عرصه قیامت شود در حالى که از گناه پاک باشد مانند روزى که از مادر متولد شده است و 70 فرشته به استقبال او مى‌آیند و به وى بشارت بهشت را مى‌دهند، همچنین آن حضرت براى هزار بار خواندن سوره «توحید» در این ماه و حتى صد بار نیز پاداش زیادى ذکر کرد.

-در روایتى از رسول خدا (ص) نقل شده است که آن حضرت فرمود: «هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بدارد و چهار رکعت نماز بگزارد (هر دو رکعت با یک سلام) و در رکعت اول صد مرتبه «آیة‌الکرسى» بخواند و در رکعت دوم دویست مرتبه «توحید»، پیش از مردن جاى خود را در بهشت مى‌بیند و یا دیگرى جاى او را ببیند (و براى او توصیف کند)».

- دعایی را که از امام صادق(ع) روایت شده، خوانده شود: «خَابَ الْوَافِدُونَ عَلَى غَیْرِکَ وَخَسِرَ الْمُتَعَرِّضُونَ إِلا لَکَ وَضَاعَ الْمُلِمُّونَ إِلا بِکَ وَأَجْدَبَ الْمُنْتَجِعُونَ إِلا مَنِ انْتَجَعَ فَضْلَکَ بَابُکَ مَفْتُوحٌ لِلرَّاغِبِینَ وَخَیْرُکَ مَبْذُولٌ لِلطَّالِبِینَ وَفَضْلُکَ مُبَاحٌ لِلسَّائِلِینَ وَنَیْلُکَ مُتَاحٌ لِلْآمِلِینَ وَرِزْقُکَ مَبْسُوطٌ لِمَنْ عَصَاکَ وَحِلْمُکَ مُعْتَرِضٌ لِمَنْ نَاوَاکَ عَادَتُکَ الْإِحْسَانُ إِلَى الْمُسِیئِینَ وَسَبِیلُکَ الْإِبْقَاءُ عَلَى الْمُعْتَدِینَ اللَّهُمَّ فَاهْدِنِى هُدَى الْمُهْتَدِینَ وَارْزُقْنِى اجْتِهَادَ الْمُجْتَهِدِینَ وَلا تَجْعَلْنِى مِنَ الْغَافِلِینَ الْمُبْعَدِینَ وَاغْفِرْلِى یَوْمَ الدِّینِ».


  



نوشته شده در تاریخ 94/1/29 ساعت 8:45 ع توسط احسانی


  • شرکت پردیسبان که سهام مشهدی ها را با قیمت 55 تومان نقدی خریداری می کرد اعلام کرده بود در صورت معاوضه آن با املاک هر سهم را با قیمت 110 تومان بازخرید خواهد کرد اما این امر برای تهرانی ها مقدور نبود زیرا شروع قیمت تهران از هر سهم یک تومان آغاز شده بود.

  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، این امر باعث شد تا روند بازخرید سهام تهرانی ها در هاله ای از ابهام قرار گیرد، اما دانیال ایوب نژاد نماینده این افراد طی مصاحبه ای به خبرنگار اکوسنتر گفت: روز گذشته با حضور برخی از سهامداران و سعید قناعتی قائم مقام مدیرعامل پردیسبان جلسه ای برگزار کردیم که وی اعلام کرد برای همسان سازی نرخ بازخرید سهام تهرانی ها را نیز 2 برابر ملبغ خرید محاسبه خواهد نمود تا بتوانند از املاک این شرکت استفاده نمایند.
    وی در مورد میزان نرخ سود دهی گفت: یکی از مشکلات سهامداران نامفهوم بودن نحوه اجاره سود دهی شرکت است که روز گذشته به طور دقیق اعلام کردند اگر کسی 5 میلیون تومان سهام دارد برای او این مبلغ دو برابر محاسبه می شود و 20 درصد سالیانه به آن اجاره تعلق خواهد گرفت.
    وی در ادامه مثال خود گفت: یعنی این فرد به ازای 5 میلیون تومان خود که حال 10 میلیون تومان شده است سالیانه 2 میلیون تومان سود دریافت می کند که البته این سود به صورت ماهیانه به حساب وی واریز می شود.
    دانیال ایوب نژاد ادامه داد: هنوز در مورد تضمین پرداخت این سود به طور دقیق صحبت نکردیم اما این یکی از سوالات مهم سهامداران است که به زودی مشخص خواهد شد.
    نماینده سهامداران تهران افزود: با توجه به اینکه این مباحث تازه مشخص شده است هنوز بازخورد دقیقی از نظر سهامداران ندارم.
    پردیسبان اعلام کرده است قیمت املاک کارشناسی شده است و این شرکت با 10 درصد کمتر از قیمت مصوب کارشناس، املاک را با سهام معاوضه می کند.


  



نوشته شده در تاریخ 94/1/25 ساعت 8:34 ع توسط احسانی


پردیسبان 


مجوز احداث فاز تجاری در محل پروژه آبیک را اخذ کرد


رستوران و هایپرمارکت قسمتی از این فاز هستند.

 

 



  



نوشته شده در تاریخ 94/1/24 ساعت 11:5 ع توسط احسانی


سعید قناعتی:


هیئت سه نفره از کارشناسان دادگستری 


تعیین قیمت خواهند نمود



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ