سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سهامداران پردیسبان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 279539
کل یادداشتها ها : 282

روزشمار محرم عاشورا
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 94/5/24 ساعت 4:56 ص توسط احسانی


امروز 92/12/17 نماینده مردم قزوین در مجلس خیال من سهامدار را راحت کرد و آب پاکی را روی دست مان ریخت.

سرمایه‌گذاران پردیس‌بان آبیک مشکل حاشیه‌ای ندارند

این مصاحبه در آرشیو فارس موجود است و مربوط به سال1392می باشد.

  داوود محمدی نماینده قزوین

خبرگزاری فارس به نقل از نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، خبری بسیار مسرت بخش منتشر کرد. قسمت هایی از خبر بدین شرح است:

داوود محمدی: سرمایه‌گذاران پردیس‌بان که در شهرستان آبیک اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند، مشکل انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.

وی افزود: فعالیت‌های سرمایه‌گذاران پردیس‌بان شهرستان آبیک، فعالیت‌های سالمی بوده و مشکل کلاهبرداری، انحرافی و حاشیه‌ای ندارند.


 

این مسئول از مذاکره شهرداری قزوین با سرمایه‌گذاران پردیس‌بان برای احیا، مرمت و بازسازیهتل ایران واقع در خیابان پیغمبریه این شهر خبر داد و گفت: شهرداری قزوین برای این تحقق این مهم با سرمایه‌گذاران پردیس‌بان وارد مذاکره شده و در آینده نزدیک این قرارداد منعقد می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با احداث مجتمع بزرگ اقامتی و رفاهی پردیس‌بان در شمال آزادراه اتوبان قزوین ـ کرج که در شهرستان آبیک است، تحولی شگرف در این شهرستان ایجاد می‌شود.

محمدی اضافه کرد: مجموعه بزرگ پردیس‌بان شامل امور رفاهی، تفریحی، ورزشی، فرهنگ، صنعتی، تجاری و بازرگانی است و شهرستان آبیک به دلیل نزدیکی به استان‌های تهران و البرز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

وی یادآور شد: سوابق سرمایه‌گذاران پردیس‌بان سوابق روشن و شفافی است و تاکنون سوء سابقه از سوی این شرکت گزارش نشده است.

دقت کردین چی شد؟؟؟ بعد از اینکه شرکت در کمتر شش ماه 1350 درصد رشد قیمت داشته است(درست خوندین، هزار و سیصد و پنجاه درصد یعنی بیش از 13 برابر در کمتر از شش ماه) نماینده مجلس فرمودند فعالیت هایشان سالم است و حتی مشکل حاشیه ای ندارند (چه برسه به کلاهبرداری). در این ماه تبلیغات بیلبوردی در جاده قزوین به کرج و همچنین کرج به قزوین خودنمایی می کند و این یعنی گسترده تر شدن دامنه تبلیغات پردیسبان. دیگر چرا باید جای نگرانی باشد!!! همه اینها برای من یعنی یک پروژه بسیار بزرگ و قانونی و هم یک سود رویایی....



  



نوشته شده در تاریخ 94/5/24 ساعت 4:52 ص توسط احسانی


 

داوود محمدی

سلام آقای داوود محمدی

هنوز هم مانند قبل ما به شما اعتماد داریم. با توجه به سابقه شما و اخبار منتشر شده از شما به نظر میرسد که با این شرکت آشنا باشید و متناسب با جایگاهتان بهتر بتوانید ما را راهنمایی کنید.

لطفا همانند قبل صریحا نظر خود را در مورد پردیسبان اعلام بفرمایید و ما را در رسیدن به حقوقمان یاری نمایید.

منتظر راهنمایی شما هستیم.

تماس با آقای داوود محمدی

سهامداران گرامی می توانند پس از ارسال نامه به ایشان در صورت تمایل کپی متن ارسالی را در نظران این پست قرار دهند. بالاخره ایشان نماینده مردم هستند.



  



نوشته شده در تاریخ 94/5/23 ساعت 2:15 ع توسط احسانی


در صورت اثبات کلاهبرداری پردیسبان درتاریخ ثبت خواهدشد

بزرگترین کلاهبرداری که توسط رسانه ملی تبلیغ شد.

چند نکته در زمینه فعالتهای عوام فریبی و کلاهبرداری شرکت

1-افزایش قیمت سهام از 1به 110 تومان بدون پشتوانه 

2- اعلام قیمت های غیر واقعی برای واحدهای نور و رامسر در نور قیمت آپارتمان های شرکت متری1400میباشد در حالی که شرکت 2700را اعلام مینمود

3-دریافت پول از مردم و عدم ساخت و ساز

4-پاس کردن چک های سهامداران توسط شخص قناعتی و واریز به حسابهای غیر جهت عدم دسترسی نهادها به حسابهای واقعی

5-عدم پرداخت 1ریال از سمت شرکت به سهامداران،تا کنون در مشهد 12میلیارد پرداختی بوده است که 10میلیارد نقدی توسط آقای دهقان و 4میلیارد چک بود بابت فروش واحدهای برج باران که فقط دومیلیارد آن به سهامداران رسید و 2میلیارد توسط شرکت به ناکجاآباد رفت.

6-پس از3سال فعالیت عوام فریبی و کلاهبرداری اکنون شرکت در قبال سهامداران تهرانی حتی خود را موظف به اصل پول نمیداند.این در حالیست که شرکت چندین میلیارد از سهامداران دریافت کرده و بدون ساخت و ساز در امور دیگر مشغول به سودآوری بوده است.و قرارداد شرکت در تهران مبنی بر عدم بازپرداخت توسط شرکت باطل میباشد چون شرکت بنا بر ساخت و ساز نداشته و اکنون برجی در کار نیست.

7-کلاهبرداری شرکت در بحث تهاتر کاملا مشهود است بطوری که با ساخت بنای به مساحت 6هزار متر در فاصله 2کیلومتری اتوبان و جنب کارخانه آسفالت متری 38میلیون را برای فروش میگذاردو از سود 20%سخن میگوید به این ترتیب باید گفت رستوران شرکت در آبیک نزدیک به 240میلیارد ارزش دارد و ماهانه 3میلیارد و 600میلیون اجاره بها برای آن پرداخت خواهد شد.تمامی ارقام و اعداد حاکی از آن است که کلاهبرداری بزرگ دیگری طراحی شده است  حتی زمانی که شرکت پرونده قضایی دارد!!!

8-حمایت برخی از مسئولین استان قزوین شورای شهر و نماینده سبب گردید مردم به واسطه این افراد اعتماد کنند و شرکت نیز از این امر سوءاستفاده نمود سوالی که مطرح مشود آقایان که در مجاورت پروژه بودند آیا نمیدیدند که شرکت سهام را 55برابر کرده است اما حتی یک آجر را هم بنا نکرده چرا همچنان به حمایت های خود ادامه میدادند.

سوال سهامداران این است که چگونه ممکن است شرکتی با این وسعت تخلفات اکنون در سایه سکوت نهادهای نظارتی و قضایی با کمک برخی از دستهای پشت پرده همچنان به عوام فریبی مردم ادامه دهد

و دروغ بزرگ جدیدی به نام ورود به فرابورس را طراحی کند؟

 شرکت ادعا دارد در شهریور ماه وارد فرابورس میگردد در حالی که هیچ نهاد بورسی این امر را تایید نکرده است و شرکت هیچگونه پذیره نویسی را برای سهامداران اعلام نکرده است و اصولا پردیسبان فعالیتی ندارد که بتواند وارد فرابورس شود و قیمتهای سهام بقدری کذایی است که ورود به فرابورس پردیسبان با وجود پروند قضائی بیشتر شبیه جک و طنز می باشد.

اما متاسفانه قریب به 3 ماه از عدم پاس شدن حواله های مشهد و چندین ماه از مراحل شکایت سهامداران تهرانی در سعادت آباد میگذرد ولی هیچ نهاد قضایی تصمیم جدی و قاطعی در قبال مدیران شرکت نگرفته است و چندین هزار خانواده در بلاتکلیفی بسر میبرند .

 



  



نوشته شده در تاریخ 94/5/22 ساعت 11:30 ع توسط احسانی


داعیان احقاق حقوق مردم چرا در قبال پردیسبان سکوت کرده اند؟

این روزها اخبار زیادی از قوه قضائیه مبنی بر احقاق حقوق مردم در پدیده به گوش می رسد 

اما در مورد شرکت پردیسبان همین مسئولین سکوت اختیار کرده اند!

چرا؟

 



  



نوشته شده در تاریخ 94/5/21 ساعت 8:47 ع توسط احسانی


با حضور بیش از 100نفر از سهامداران در استانداری خراسان اتفاق افتاد

شنبه قرار ملاقات سهامداران با معاون سیاسی امنیتی استاندار

 



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ