سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سهامداران پردیسبان
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 279809
کل یادداشتها ها : 282

روزشمار محرم عاشورا
نوشته شده در تاریخ 93/11/25 ساعت 11:35 ع توسط احسانی


اکوسنتر:

 

 

      • اریخ:1393/11/25   ساعت:12:00 
        سهام > سهام های غیر بورسی 
        شرکت پردیسبان از پایان یافتن مراحل اخذ مجوز پروژه تفریحی توریستی در آبیک قزوین خبر داد.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، در اطلاعیه پردیسبان که بر روی سایت این شرکت قرار گرفته، با اشاره به آنچه اتمام مراحل اخذ مجوز برای بزرگترین پروژه توریستی تفریحی کشور عنوان شده، آمده است: بدلیل پیگیرى بى وقفه مدیران و مسولان شرکت طى چند روز گذشته پس از اخذ مجوز وزارت نیرو و آب منطقه ای قزوین در خصوص مجوز تامین آب، پروژه کاسپن آبیک به شماره 93/22574/105موفق شد مجوز کارگروه زیست محیطی اداره کل محیط زیست استان قزوین که با حضور نمایندگان و کارشناسان کلیه ادارات استان و نماینده استانداری برگزار شد را اخذ کرد. همچنین بطور جداگانه در جلسه اى که مدیران شرکت با دبیر محترم شوراى عالی شهرسازى و معماری کشور و مدیران کل مربوطه با حضور شهردار و اعضاى شورای شهر در وزارت راه و شهر سازی برگزارشد دبیر محترم شورای عالی فرمودند برای پروژه کاسپن آبیک بدلیل اصلاحاتی که صورت گرفته قطعا بزودى مجوز شوراى عالی صادر میگردد. در همین راستا شهردار اظهار امیدواری کرد که تا 20 اسفندماه 93 مجوز پروژه کاسپین صادر میگردد. 
    در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: از آنجا که بزودی مراحل اجرایی پروژه آغاز میگردد و تعداد کل سهامهای واگذارشده تا 8 ماه قبل تبرابر ماده 10 قانون مدنی و با رعایت ضوابط اداره ثبت شرکتها تنها به مقدار 4 درصد کل سهام سهامداران اولیه صورت گرفته است و اعضای اولیه تصمیم به واگذاری سهام جدید ندارند که قطعا ارزش سهام کلیه سهامداران بیشتر خواهد شد.
    این شرکت در ادامه براى شفاف سازی محل تامین منابع برای احداث پروژه کاسپن آبیک موارد ذیل را بیان داشته است: 1- ازمحل تبدیل املاک و دارایی های سهامداران اولیه که قبلا بوسیله هیات کارشناسی رسمی دادگستری ارزیابی قیمت صورت گرفته و به ادارات ذیربط تحویل گردیده است. 2- از محل فروش و پیش فروش واحد های تجاری برابر ضوابط سازمان گردشگری 3- از محل فروش و درآمدهای شهرک سازی شرکت در شهرهای رامسر به متراژ 70 هزار متر و شهرستان نور به متراژ 50 هزار متر و شهرستان لاهیجان به متراژ 85 هزار متر و چهار پروژه تجاری در شیراز 20 هزار متر و درآمد های مجتمع تجاری تولیدی آدران تهران 25 هزارمتر و شش پروژه در خود شهر آبیک شامل بازار روز و پاساژ 6 طبقه جمعا به متراژ 70 هزار متر مربع و سایر در آمد هاى متفرقه شرکت ازمحل تولید و فروش مبلمان و کالای خواب و پوشاک میباشد.
    در ادامه این اطلاعیه شرکت پردیسبان از سهامدارانش در مشهد خواست با مدیریت شرکت برای یکسان سازی نرخ سهام همکاری کنند.
    در این متن آمده است: نظر به اینکه بخشی از سهامداران شرکت از مشهد مقدس میباشند شرکت در تلاش است که در چارچوب قانون نسبت به یکسان سازی نرخ سهام بگونه که هیچ فردی ضرر نکند اقدام نماید. موارد مشهد هم با هماهنگی با نماینده سهامداران به بهترین شیوه ممکن و بنفع سهامداران عزیز حل میگردد. در این شرایط خاص و همزمان با شروع عملیات اجرایی پروژه کاسپین آبیک در خواست همکاری و مساعدت از کلیه سهامداران گرامی بعنوان اعضای یک خانواده بزرگ داریم. همدلی کنیم تا پس از این همه دوندگی حال که مراحل اخذ مجوز برای بزرگترین پروژه توریستی تفریحی کشور به پایان رسیده همگی خوشحال باشیم و جشن بگیریم و در احداث پروژه توریستی تفریحی کاسپین آبیک در مرکز ثقل سه استان بزرگ و صنعتی و مهاجر پذیر کشور ( تهران - البرز - قزوین ) و در آزادراه ورودی 12 استان به پایتخت همه با هم شریک باشیم.







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ